چه جمله ی عجیبی است “دوستت دارم” ،هر کسی میگوید ، عاشقتر میشود و هر کسی میشنود بی تفاوت تر............
به خدا بگو خط و نشان دوزخش را برایم نکشد ،جهنم تر از نبودنت جایی را سراغ ندارم ... !!!...